czwartek, 27 czerwca 2013

Wywiad :)

Teraz pokaże wam wywiad, który przeprowadzę z moją koleżanką, która również gra na msp :)

-Od kogo dowiedziałaś się o msp?
-Od koleżanek. Na początku tylko gadały o msp, ale potem jak poszłam na urodziny do jednej z nich zaczeły grać w msp, a ja zobaczyłam,że to jest nawet fajne :)
-Czy od początku podobało Ci się msp?
-No... Tak właściwie najpierw mi się podobało potem gdzieś po 2 dniach mi się znudziło, a kilka dni później znowu zaczęło się podobać
-Czy powiedziałaś komuś o msp?
- Tak. Moim koleżanką :) i niestety siostrze :(
-Czemu niestety?
-Ponieważ teraz i ona siedzi na laptopie :), ale z drugiej strony kupują mi prezenty :)
-Czy podoba Ci się najnowsze msp?
-Może być
-Ile czasu ok. siedzisz na msp?
-Kiedyś nawet 5 godzin, ale teraz po np. 15 minut (co kilka dni)
-A od kiedy grasz na moviestarplanet?
-Od końca lutego 2012r.
-Czy chcesz coś na koniec dodać od siebie?
-Tak :) pozdrawiam wszystkich moich znaj i do zobaczenia na msp :) A tobie dziękuje za to, że ze mną przeprowadziłaś wywiad :)
-nie ma za co :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz